wtorek, 2 kwietnia 2013

Już sama nie wiem czy lepiej nie wklejać żadnej notki, czy jednak w jakiś sposób się kontaktować, żebyście nie myśleli, że zupełnie zostawiłam to wszystko.
Chce wam podziękować za to że jeszcze czasem tu zaglądacie. Mam nadzieję, że przy odrobinie czasu wam wszystko wynagrodzę.
Nie wiem czy wam to poprawi humor, ale rozdziały na wszystkich 3 blogach są rozpoczęte. Najwięcej mam wydaje mi się że na Noone, bo ponad połowę. Na Always cały rozdział mam co do centymetra zaplanowany, ale jakoś trudno mi to ubrać w słowa. Feelings wciąż mi miesza w głowie, już nawet wszystko mam poukładane, ale brakuje mi jeszcze jednego motywu, żeby do tego dojść.

Kończę te beznadziejne wywody, idę pisać (chyba Noone), trzymajcie się !

Aa! Jak chcecie się ode mnie czegoś dowiedzieć, to nie w komentarzach, dobrze? W zakładce "kontakt" macie parę różnych możliwości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz