niedziela, 27 stycznia 2013

Nie macie pojęcia jak bardzo przykro mi z powodu Feelings. Wiem, że bardzo czekacie na nowy rozdział.  Coraz więcej osób do mnie pisze. Naprawdę was nie olewam! Bardzo mi na was wszystkich zależy i możecie być pewni, że was nie zostawię tak jak żadnego opowiadania które zaczęłam.
Nie do końca jestem pewna jaki ciąg dalszy wybrać, a potem nie będzie już odwrotu. Dlatego tak długo to trwa. W czwartek mam wystawianie ocen semestralnych, nie chcę obiecywać, ale myślę że uda mi sie  dodać nowy w przyszły weekend.

Co do pytań o Noone. Nie moi kochani, dalszy ciąg będzie  zupełnie inny. Inaczej usuwanie tego wszystkiego nie miałoby sensu.

Pamiętam o was, jasne? Nie zapomnę. Przepraszam jeszcze raz, kocham was xx

Karola xx

3 komentarze:

  1. Czekam i czekać będę na nowy rozdział. Wierzę w to że nie zostawisz tego bloga. Przemyśl wszystko i podejmij właściwą decyzję. ; ) Nic pochopnie bo opowiadanie może się zwalić. Chociaż ja moim skromnym zdaniem uważam że Harry tyle wycierpiał że Lou mógł by pokazać jaki jak kochany. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy coś dodasz? Umieram z tęsknoty za twoją twórczością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To co piszesz jest piękne. Czytałam już dużo opowiadań na internecie, ale nic nie może się równać z twoimi.
    Masz niezwykły talent. Płakałam czytając noone... i always smile. Twój styl jest po prostu niezwykły.
    Proszę cię, nie przestawaj pisać! Codziennie pierwszą stroną, którą otwieram są twoje blogi. Czekam z radością na każdy nowy rozdział.
    Przepraszam za spamowanie tak długim komentarzem, ale nie mogę się powstrzymać od napisania tego co czuję.
    xoxo
    Eliza

    PS. Do listy czytelników na obu blogach @ElizaKluczka

    OdpowiedzUsuń