niedziela, 2 grudnia 2012

Odnośnie Twoich wszystkich postów, nie wiem jak bardziej mogę Cie motywować ! Wydaje mi się  ze brak komentarzy bierze się z tego, ze rzadko kto wchodzi na ta stronę z informacjami, wszyscy wchodzą na bloga z opowiadaniem, ej jak zobaczyłam 9 rozdział.. powinnaś widzieć moja radość ! Zabieram się za czytanie i na pewno nie zapomnę skomentować ! ~koci flak
Tak, chyba masz rację :) To nie tak, że mam do was pretensję o rzadkie "odwiedziny" czy mało komentarzy, po prostu czasami tego bardzo potrzebuję, nie wiem dlaczego.
Wydaje mi się, że bardziej opłaca się wam wchodzić tutaj, zawsze w pierwszej kolejności właśnie tu o wszystkim piszę.
Ale szczerze wam się nie dziwię. Tak bardzo się obijam i naprawdę jest mi głupio kiedy po raz kolejny was zawodzę. Ja na waszym miejscu byłabym dla siebie mniej wyrozumiała :) W każdym razie, każdy komentarz, opinia cokolwiek, bardzo cholernie dużo dla mnie znaczy.
A ty kocie jesteś chyba osobą, która mnie najbardziej motywuje i zdecydowanie już więcej nie możesz zrobić !

Aż musiałam dodać osobny post, dziękuję kochana xx

1 komentarz:

  1. Jeszcze pożałujesz, że to czytam.. Lepiej zobacz mój komentarz pod 9 rozdziałek.. oh god nawet nie wiem czy jest warty czytania :D A jak widzisz ja nałogowo wchodzę na oba blogi, kocham to opowiadanie i dlatego ja (przyanjmniej ja) jestem taka wyrozumiała ! Życzę powodzenia jeśli postanowisz przeczytac to co napisałam tam :D
    Ps.czuję się zaszczycona, że mam dla siebie własny post haha :D

    OdpowiedzUsuń