środa, 12 grudnia 2012

Hej hej hej !

Czy tylko ja czuję w tym roku cholernie mocno atmosferę świąt ? Aż ma się ochotę żyć!

Jestem chora. Jest z tego powodu wiele minusów... ale także plusik - mam czas na pisanie ! Yeah :)

Co prawda nie mam za bardzo siły, ale chwilami coś tam piszę.

W sumie chyba już skończyłam ten rozdział, ale go nie wstawię. Nie krzyczcie !
Po prostu mam problem z tym rozdziałem. Albo będzie bardzo krótki albo tak długi, że aż nie będzie się chciało go czytać. Dlatego postanowiłam podzielić go na dwie części.
Przynajmniej na razie taki mam plan. Dopiero jak skończę jednak go zupełnie cały będę mogła zdecydować i podzielić w najodpowiedniejszym momencie.

Dlatego przepraszam, ale jeszcze musicie troszkę poczekać ! Ale spokojnie, nie podaję daty, ale to już bardzo niedługo :)

A teraz odpowiedzi:

Hej masz może zamiar zacząć pisać coś na tego bloga: Noone knows what's behind human behaviour?? bo ja bardzo chetnie bym przeczytala kolejne rozdzialy przemyśl to ^^ ~dominika domcia
Cieszę się, jak ludzie pytają o tego bloga. Miło wiedzieć, że ktoś czeka na dalszy ciąg xx
Wolałabym najpierw skończyć Feelings, ale zobaczymy. Jeżeli cokolwiek się tam pojawi to dopiero w drugiej połowie stycznia.

Weno napierdalaj !:x 
Napisze wiersz na jednym z nudnych wykładów jako Twoja muza.. to bedzie Twoja wena.. Boze :O Nie pytaj o co mi chodzilo bo sama nie wiem, ale juz napisalam to nie skasuje..bo wtedy moje 5 sekund zycia poszloby na marne. Nie, chyba zdecywoanie nie powinnam nic pisac. OK.. w kazdym razie czekam jak nikt inny. ~koci flak
Wiersz? Przerażasz mnie xx
Powiem ci - wena jest. Już niedługo rozdział się pojawi ! :)

Niech ci wena dopisze bo ja chce nn :)
Końcówka ostatniego nie daje mi spać po nocach:P Ty to specjalnie zrobiłaś :) ~Magdula Moore
Nie proszę, śpij w nocy ! Serio, będę miała wyrzuty sumienia :( No to teraz nie mam wyjścia jak tylko pisać, pisać i pisać, żebyś przeze mnie nauki nie zawaliła !! xx

3 komentarze:

  1. Ostatnio zbyt wiele ludzi mi to mówi moja droga.. chyba powinnam sie nad sobą zastanowić? Wierszyka nie napisałam gdyż postanowiłam odpuścić sobie wykłady w tym tygodniu, ale..widze, że natura sama nam pomaga.. jestes chora, ciesze sie :D Ok żartuje.. (ale jestem zabawna nie?;x) Wracaj do zdrowia!(teraz to chyba każdego cos zbiera) Czujesz atmosfere świąt? ja w ogóle :( Podziel sie..straciłam kompletnie poczucie czasu.. dopiero teraz dotarlo do mnie, ze za 1,5tygodnia mamy swieta !Co do rozdizału.. jestem jak najbardziej za podzieleniem na dwie polowy, gdyz.. idac logicznych tokiem myslenia..dodasz jedna polowe.. a za powiedzmy 1,5 tygodnia druga polowe, w tym czasie napiszesz cos kolejnego, a czym to skutkuje? Bedziesz miała jeden rozdzial w zapasie a ja bede psała spokojnie z andzieja, ze wejde i bedzie rodział nawet jeśli pani wena nie raczy przychodzić do pani Karoliny (nie wiem czy masz tak na imie, ale tak sobie wywnioskowałam) nie lubie ostatnio pisac komentarzy.. sa jakies niepoukładane i pełno w nich błędów, ale nawte nie chce mi sie tego poprawiać. Znowu tak dużo napisałam ;( Chwilami czuje sie jak jakiś...lizodup albo gorzej..prześladowca, zawsze pisze komentarze.. nie wiem skąd to u mnie, chyba lubie gadać.. w tym wypadku pisać, poza tym niegrzecznym by bylo nie odniesienie sie do Twoich slow prawda?
    Czekam słońce !x

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie poczekam ^^ kiedy nowy rozdział na feelings? bo ja czekam i nie mogę się doczekac ^^ strasznie mi się podoba ten blog ale takze to jak piszesz . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta w zasadzie to już zawalam! Ale teraz mogę to zrzucić na cb, no wiesz...skoro sama to zaproponowałaś ;P No i pisz, pisz, pisz, bo ja po prostu kocham twoje blogi, a bez Feelings żyć nie mogę, SERIO.:) Jestem pewna, że czytając twój rozdział nie można się znudzić i każdemu na pewno będzie się chciało go czytać. WIĘC NIE KRĘPUJ SIĘ, DAWAJ W CAŁOŚCI, BO JA KOCHAM TO CO PISZESZ I IM WIĘCEJ TYM LEPIEJ :D

    OdpowiedzUsuń