wtorek, 2 października 2012

WAŻNE !

Hej !

Jak widzicie założyłam bloga organizacyjnego. Myślę, że tak będzie lepiej. Na blogach będą pojawiały się tylko rozdziały bez żadnych zbędnych notek.

Na początku proszę was zajrzyjcie do zakładki "CZYTELNICY" ! Jeżeli chcecie być informowani o nowych rozdziałach na którymś z moich trzech opowiadań zostawcie swój nick z twittera tam w komentarzu.

Nie dodaję rozdziałów zbyt często, co zapewne zauważyliście dlatego myślę, że tak będzie dla was wygodniej.

Nie spamujcie mi w komentarzach na blogach "Kiedy nowy rozdział?". Takie coś będzie usuwane i pozostawiane bez odpowiedzi. po pierwsze popędzanie zawsze zniechęca. Jeżeli naprawdę chcecie się dowiedzieć kiedy coś się pojawi napiszcie do mnie na maila, tt czy gadu. Jak wolicie. Wszystko znajdziecie w zakładce "Kontakt".

Także zachęcam do luknięcia do zakładki "Twórczość", gdzie znajdziecie krótkie opisy opowiadań oraz linki do nich jak i odnośniki do każdego rozdziału. Myślę, że to bardzo wygodne : ))

PS. Tych którzy już mi podali swoje nicki, bardzo proszę o zrobienie to jeszcze raz. Ostatni ! :) I nie zapomnijcie podać o jakie opowiadanie wam chodzi !


Karola xx

1 komentarz:

  1. @DreamsToBottom http://nothing-seems-like-the-past-anymore.blogspot.com/ Czytam to i byłabym wdzięczna gdybyś mnie informowała :3

    OdpowiedzUsuń