sobota, 6 października 2012

Hi !


Spragnieni Larry'ego ?
Dobra, znam odpowiedź xx

Co z rozdziałami ?

Najpierw pojawi się na "Always smile". Tak jak powiedziałam, nie wstawimy go dopóki nie będzie 7 komentarzy... szczerze myślałam że wam to trochę zajmie a tu taka miła niespodzianka :)
Z drugiej to oznacza dla nas trochę pracy, ale w końcu trzeba się zabrać xx
Tak więc... rozdziału spodziewajcie się w najbliższych dniach. Średnio połowa jak nie więcej już jest. Mam nadzieję, że już jutro uda nam się go wstawić ;]

Feelings...
Nie mam dla was dobrych wiadomości. Jeszcze nawet nie zaczęłam rozdziału i nie do końca wiem co chcę w nim umieścić. Jak cokolwiek się w tej sprawie ruszy od razu dam znać. Mam parę wersji zakończenia, jednak najprawdopodobniej w końcu wybiorę tę najkrótszą. Dlaczego ? Ponieważ w drugim przypadku musiałabym zrobić drugi sezon a wydaje mi się, że lepiej je zakończyć. Nie wiadomo jak długo będę jeszcze pisała a wolę nie zostawiać niczego bez zakończenia.

Noone
Tu bez zmian. Wznowię dopiero po zakończeniu Feelings. Ostatnio poprawiłam pierwszą część, aby była bardziej czytelna i napisana "lepszym" językiem. Obecnie zastanawiam się czy nie lepiej jest pisać to opowiadanie w 3 osobie, co myślicie ?

Tak jak mówiłam piszę one-shota z Larrym. Mam już całego zaplanowanego tylko brakuje mi trochę chęci z przeniesieniem tego na papier. Myślę, że mam na niego bardzo fajny pomysł. W końcu kiedyś się na pewno pojawi ;]

WPISUJCIE SIĘ DO CZYTELNIKÓW JEŻELI CHCECIE BYĆ INFORMOWANI !

Karola xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz