niedziela, 25 listopada 2012

Hej ;)

Odpowiedzi/reakcje do poprzednich komentarzy:

"Nie widzisz powodów? Och, dam ci 2: 
-Piszesz zarąbiście i twój talent nie może się zmarnować
-Masz czytelników których nie możesz zawieść (:P)
No, czekam na kolejne rozdziały FCCE xx"    ~anonim
Dziękuję ci kochany anonimku !
Co do pierwszego powodu to nie byłabym taka pewna, mnóstwo osób pisze lepiej ode mnie, ja raczej przeciętnie :)
Z drugim zgadzam się w 100%, bez was by mnie tu dawno nie było ^^


"Dokładnie zgadzam się z osobą powyżej! Najbardziej czekam na rozdział na Fellings bo to super historia :D "   ~ola_love1D
Najwięcej ludzi czyta Feelings, więc następny rozdział właśnie tam się pojawi. :)

"tęskniłam <3 "którymś z blogów" to znaczy że "only-in-your-heart" też? dzień czy tydzień, nieważne-my poczekamy!"  ~bonitocambio
Myślałam nad tym. Powiem ci, że ostatnio mam coraz większą ochotę żeby się zabrać za "Only-in-your-heart". Jednak jeżeli to zrobię to jeszcze bardziej zaniedbam Feelings, a co za tym idzie moich czytelników, więc nie mogę :( Myślę, że w ferie ruszę z tym opowiadaniem, przepraszam że to tak wyszło xx

"Świetnie, że jesteś kiedy coś dodasz?
Nie mogę się doczekać uwielbiam Feelings can change everything i Noone knows what's behind human behaviour."  ~Magdula Moore
Ciepło mi się robi na sercu, jak mi piszecie że czytacie moje wypociny ^^
Jestem średnio w połowie rozdziału Feelings, postaram się dodać jak najszybciej. Przepraszam, że tak długo musicie czekać :(

"nominowałam cie do liebster awards http://soul-in-two.blogspot.com/p/liebster-awards.html"  Rimmy ♥
Mnie? Zdecydowanie nie zasługuję! Ale dziękuję ci bardzo <3

W sumie w tych odpowiedziach zamieściłam wszystko co chciałam, bardzo dziękuję wam za cierpliwość, jeszcze raz przepraszam, że to tak długo trwa :( 

~~~~~~
Karola xx

1 komentarz:

  1. OMG odpowiedziałaś na mój komentarz przezywam mały zawał :)) Nie mogę doczekać sie tego rozdziału :P I nie przepraszaj każdy ma swoje życie rozumiemy to :*

    OdpowiedzUsuń